- POLITICA DE RETUR
Returul produselor se accepta conform Termenilor si Conditiilor mentionate si sunt in conformitate cu prevederile
Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Persoanele juridice
NU au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie a bunului.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produslui sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Legea care reglementeaza dreptul de renuntare la cumparare poate fi accesata aici: OUG 34/2014. Consumatorul este obligat sa suporte taxa de transport si asigurarea coletului pentru retur.
Pentru returnarea unui produs, trebuie indeplinite urmatoarele conditii:
- Produsele returnate trebuie sa fie functionale, in parametri normali, in aceeasi stare in care au fost cumparate.
- Produsele returnate nu trebuie sa aiba urme de folosinta, uzura, matuire, deteriorari mecanice.
- Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor, de pe produse atrag refuzul de returnare al acestora.
- Produsele nu trebuie sa fi suferit niciun fel de reparatie.
- Eventualele bonusuri sau cadouri care au insotit produsele trebuie returnate si sa fie functionale, in parametri normali, in aceeasi stare in care au fost livrate.
- Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul pentru celelalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Pentru returnarea unui produs, va rugam sa accesati formularul de retur disponibil
aici.
Dupa completarea formularului de retur si verificarea eligibilitatii solicitarii de retur, o sa fiti contactat de catre un angajat in vedere preluarii produsului de catre agentia de curierat. Costul transportului este in sarcina clientului.
IMPORTANT!
- Clientul trebuie sa se asigure ca produsul este ambalat corespunzator in vederea transportului. Orice dauna ce survine in timpul transportului datorita ambalarii necorespunzatoare este raspunderea clientului;
- Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, nedeteriorat, impreuna cu factura fiscala sau o copie a acesteia si cu toate documentele si accesoriile de care a fost insotit;
- In cazul in care dupa receptia returului se constata si se indentifica componente si/sau acceorii lipsa, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa administrativa, intre 10% si 100% pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil). In cazul in care gradul de deteriorare duce la imposibilitatea utilizarii produsului (ecran spart, placa de baza torsionata, etc) se va retine din suma pana la 100%.
- In cazul licentelor/produselor electronice, acestea pot fi returnate doar daca nu au fost activate in prealabil.
Produsele ce nu pot fi acceptate pentru retur:
- Fashion (imbracaminte, incaltaminte si altele)
Trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, nepurtate, fara pete sau rupturi
- Folii pentru telefoane, tablete sau eBook readere
Pot fi returnate doar daca sunt sigilate (nu au fost desfacute, nu au fost folosite)
- Produse de ingrijire personala (inclusiv Cosmetice sau Maternitate)
Din motive de protectie a sanatatii clientilor, aceste produse nu pot fi returnate decât daca nu au fost utilizate, desigilate sau testate
- Consumabile sanitare (masti de protectie, manusi, dezinfectant, etc.)
Pot fi returnate doar daca sunt sigilate
In cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie returnate curatate si igienizate, pentru ca returul sa fie acceptat
In cazul unui retur, produsul trebuie sa fie curatat si igienizat. Clientul se va ocupa de ambalarea corespunzatoare atunci când va preda produsul curierului.
- Becuri, lanterne, prelungitoare, prize, baterii, acumulatori si incarcatoare
Pot fi returnate doar daca sunt sigilate
- Muzica si filme, Birotica si papetarie, Licente software, Jocuri PC si jocuri pentru console
Pot fi returnate doar daca sunt sigilate
Nu pot fi returnate
Nu pot fi returnate
In urma returnarii, service-ul va determina daca sunt necesare aplicarea taxelor de aducere la conformitate.
Produsele aduse la comanda, pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans / confirmare prealabila in scris / contract de furnizare nu pot fi returnate.
Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual, ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
In cazul pachetelor ce contin drone cu asigurari sau licente de software speciale, pachetul poate fi returnat integral doar in cazul in care asigurarea / licenta de software nu a fost activata.
Din motive de igiena nu pot fi returnate, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare.
Returnarea sumelor platite
Returnarea sumelor platite sau dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:
- in cazul produselor sigilate, produsul trebuie sa fie returnat sigilat;
- starea produsului achizitionat trebuie sa fie ca la achizitionarea / primirea lor.
Returnarea sumelor platite pentru produsele returnate, se face
DOAR prin transfer bancar. Produsele returnate prin curier,
NU se vor trimite cu plata ramburs.