- Trimiteti produse in service doar dupa ce ati completat formularul de service si cererea a fost procesata!
- Va recomandam sa urmati pasii comunicati in cerere!
Garantia produselor
Produsele comercializate de magazinul online - https://marketgarage.ro/ provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service autorizate ale partenerilor https://marketgarage.ro/ sau ale producatorilor.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.
Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale si se aplica exclusiv consumatorilor (consumator - orice persoana fizica care, in legatura cu contractele reglementate de prezenta ordonanta de urgenta, actioneaza in scopuri care se afla in afara activitatii comerciale, industriale, artizanale sau profesionale a persoanei respective): ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor si ORDONANTA DE URGENTA nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare de bunuri. Prezenta ordonanta de urgenta nu se aplica contractelor privind furnizarea de continut digital sau de servicii digitale.
Prezenta ordonanta de urgenta nu se aplica:
- a) suportului material care serveste exclusiv ca suport al continutului digital;
- b) bunului vandut prin executare silita sau in alt mod,ca efect al legii;
- c) contractelor de vanzare de bunuri de ocazie vandute la licitatii publice.
Vanzatorul raspunde fata de consumator pentru orice neconformitate care exista in momentul livrarii bunurilor si care este constatata in termen de doi ani de la data respectiva.
In cazul produselor de ocazie, consumatorul si vanzatorul pot conveni asupra unor conditii contractuale sau acorduri avand o perioada de raspundere contractuala sau un termen de prescriptie mai scurta decat cele prevazute la alin. (1)-(4), cu conditia ca astfel de perioade ori termene mai scurte sa aiba o durata de minimum un an de la data livrarii bunului.
Masurile corective in caz de neconformitate
In caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea in conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proportionala a pretului sau de a obtine incetarea contractului in conditiile prevazute la prezentul articol.
Pentru ca bunurile sa fie aduse in conformitate, consumatorul poate opta intre reparatie si inlocuire, cu exceptia cazului in care masura corectiva aleasa ar fi imposibila sau, in comparatie cu cealalta masura corectiva disponibila, ar impune vanzatorului costuri care ar fi disproportionate, luand in considerare toate circumstantele, inclusiv urmatoarele:
- a) valoarea bunurilor in cazul in care nu ar fi existat neconformitatea;
- b) gravitatea neconformitatii; sau
- c) daca masura corectiva alternativa ar putea fi executata fara vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.
Vanzatorul poate refuza sa aduca in conformitate bunurile daca reparatia sau inlocuirea este imposibila sau i-ar impune costuri care ar fi disproportionate, luand in considerare toate circumstantele, inclusiv cele prevazute la alin. (2) lit. a) si b).
Consumatorul nu are dreptul de a obtine incetarea contractului daca neconformitatea este minora. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformitatii ii revine vanzatorului.
Consumatorii pot sa opteze pentru o anumita masura corectiva in cazul in care neconformitatea bunurilor este constatata la scurt timp dupa livrare, fara a depasi 30 de zile calendaristice.
Repararea sau inlocuirea bunurilor se face intr-un termen rezonabil care nu poate depasi 15 zile calendaristice din momentul in care vanzatorul a fost informat de catre consumator cu privire la neconformitate si care este stabilit de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, luanduse in considerare natura si complexitatea bunurilor, natura si gravitatea neconformitatii si efortul necesar pentru finalizarea reparatiei sau inlocuirii;
In cazul in care neconformitatea este remediata prin reparatie, termenele se prelungesc cu timpul de nefunctionare a bunului, din momentul la care a fost adusa la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate pana la predarea efectiva a bunului in stare de utilizare normala catre consumator.
Responsabilitatile consumatorului
Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:
- s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
- numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
- sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
- produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;
- incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.
Procedura trimiterii produselor in garantie
La expedierea produsului pentru garantie te rugam sa ne comunici numarul cererii de service alocat dupa completarea Formularului de Garantie; in cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid va rugam sa mentionezi pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum si mentiunea "IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE".
Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului, precum si o copie a certificatului de garantie emis de Marketing Garage SRL care insoteste factura sau este transmis online, via email, clientului.
Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa: Str. Milcov, Nr. 4, Com. Branesti, Jud. Ilfov
Mentiuni importante
Pierderea certificatului de garantie, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei. In cazul in care nu ati primit alaturat facturii sau pe email certificatul de garantie aferent acesteia emis de Marketing Garage SRL il poti solicita oricand la adresa: contact@marketgarage.ro. Pentru a va retrimite certificatul de
In cazul aparatelor de aer conditionat consumatorul pierde garantia in urmatoarele cazuri:
- Aparatul a suferit interventii din partea unor persoane neautorizate
- Aparatele care necesita instalare de personal specializat (aer conditionat, radio-CD player, etc) pierd garantia daca instalarea nu a fost efectuata de catre o firma autorizata de importator.
- Instalarea aparatelor de aer conditionat se face numai de catre o firma autorizata de producator.
In cazul foliilor de protectie pentru telefon (indiferent de materialul din care sunt confectionate) garantia se acorda doar daca produsul a fost montat intr-o unitate GSM autorizata.
Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse / pierdute in timpul operatiunilor de service. Va recomandam realizarea de back-up periodic.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).
Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau daca intruneste conditiile de garantie / care este perioada de garantie, precum si care este unitatea de service autorizata cea mai apropiata de domiciliul dumneavoastra completand formularul de mai jos.
Atentie!
Dupa caz, anumite produse, precum cele de la producatorul DJI si nu limitat la, nu se repara pe teritoriul national, avem autoritatea doar de a efectua constatarile defectelor, orice reparatie/readucere la conformitate respectiv interventie asupra produsului se efectueaza doar in service-urile autorizate ale producatorului, in conformitate cu reglementarile furnizate de producator.
Produsele se trimit in service doar daca ati completat formularul de mai jos.
Formularul poate fi accesat aici: Formular Garantie Produse
Garantia produselor nu este transmisibila. Marketing Garage SRL are obligatie contractuala doar fata de titularul facturii de achizitie.
Suma aferenta produselor creditate se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.